S-Apteekin liiketoiminnasta vastaa Apteekki Isokannel. Palvelemme S-Apteekin verkkotoimituksilla koko maan laajuisesti. Verkkotilauksesi voit myös noutaa apteekkimyymälästämme Helsingin kauppakeskus Kaaresta.
Kirjautumalla tai rekisteröitymällä verkkokauppaan S-käyttäjätilin avulla voit kerryttää S-ryhmän Bonusta ostoistasi. Bonus ei kerry lääkkeiden ostoista.
Muuta evaästeasetuksia
Toivelistan käyttäminen edellyttää kirjautumista palveluun.
Toimi näin:
1. Avaa kirjautumissivu.
2. Syötä S-käyttäjätilisi sähköposti tai puhelinnumero. Jos sinulla ei vielä ole S-käyttäjätiliä, voit luoda sen klikkaamalla "Luo tili".
3. Syötä sähköpostiisi tai puhelimeesi saapunut koodi.
3. Hyväksy palvelun ehdot ja vahvista rekisteröityminen.
S-käyttäjätili on tapa tunnistautua S-ryhmän verkkopalveluihin. S-käyttäjätili on henkilökohtainen ja se koostuu vahvistamastasi sähköpostista ja/tai puhelinnumerosta. Lisätietoja S-käyttäjätilistä löydät täältä.
S-käyttäjätili on uusi tapa tunnistautua S-ryhmän verkkopalveluihin. S-käyttäjätili on henkilökohtainen ja se koostuu vahvistamastasi sähköpostista ja/tai puhelinnumerosta. Lisätietoja S-käyttäjätilistä löydät täältä.
Jos sinulla on jo olemassa S-tunnus, niin sinulle luodaan S-käyttäjätili siinä vaiheessa, kun käyttämäsi S-ryhmän digitaalinen palvelu siirtyy käyttämään S-käyttäjätiliä.
Jos sinulla ei ole olemassa olevaa S-tunnusta, niin sinulle luodaan S-käyttäjätili siinä vaiheessa, kun otat käyttöösi S-ryhmän digitaalisen palvelun, jossa S-käyttäjätili on otettu käyttöön tai voit ottaa sen käyttöön S-käyttäjätiliin osoitteessa: S-käyttäjätili (s-ryhma.fi).
Voit tunnistautua muihin S-ryhmän digitaalisiin palveluihin S-käyttäjätililläsi.
Sinun ei tarvitse olla asiakasomistaja luodaksesi S-käyttäjätiliä.
Saat kirjautumiskoodin vaihtoehtoisesti jatkossa myös entistä vaivattomammin tekstiviestinä puhelimeesi kirjatumalla S-käyttäjätilillesi ja vahvistamalla puhelinnumerosi S-käyttäjätilin omat tiedot -kohdasta. Lisäksi mahdollistat vaihtoehtoisen kirjautumistavan, mikäli et jostain syystä pystyisi kirjautumaan sähköpostisi kautta.
Näin otat tekstiviesti vahvistuksen käyttöösi:
1. Mene osoitteeseen https://s-kayttajatili.fi/ ja kirjaudu sisään
2. Mene osioon "Omat tiedot" ja siellä "Yhteystiedot"
3. Tarkista, että puhelinnumerosi on oikein
4. Valitse "Vahvista puhelinnumero"
5. Syötä tekstiviestillä saamasi vahvistuskoodi
S-käyttäjätili tallentaa seuraavat tiedot: Etu- ja sukunimi sekä puhelinnumero.
Lue lisää S-käyttäjätilin käyttöehdoista.
Tietojenkäsittelyn perusteet löytyvät tietosuojaselosteesta.
Voit halutessasi lisätä asiakasomistajatiedon S-käyttäjätiliisi.
Kirjaudu S-käyttäjätiliin osoitteessa: S-käyttäjätili (s-ryhma.fi)
S-käyttäjätilin tietoja voit muokata siirtymällä käyttäjätiliin Omat tiedot -näkymästä.
Kirjaudu S-käyttäjätiliin osoitteessa: S-käyttäjätili (s-ryhma.fi)
Voit vaihtaa sähköpostiosoitteesi Omat tiedot – näkymästä.
Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun. Valitse palautteen aiheeksi asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus.
Kirjautumiseen käytettävä kertakäyttöinen koodi toimitetaan vain asiakkaan itse vahvistamaan sähköpostiosoitteeseen tai puhelinnumeroon. Reseptichatiin tunnistautuminen on edelleen pankkitunnusten kautta.
Kun lisäät S-Etukortin asiakasomistajanumeron S-käyttäjätilillesi tilin luonnin yhteydessä, Bonukset kirjautuvat verkkomaksuissa automaattisesti.
Jos et lisännyt Bonuskortin tietoja vielä kirjautumisvaiheessa, voit muokata tietojasi kirjautumalla S-käyttäjätiliin osoitteessa: S-käyttäjätili (s-ryhma.fi)
S-käyttäjätilin tietoja voi muokata Omat tiedot -näkymästä.
S-Apteekki -verkkokaupassa vain ei-lääkkeelliset tuotteet kerryttävät Bonusta ja ovat merkitty verkkokaupassa S-ikonilla. Tarkista siis ensin myönnetäänkö ostamistasi tuotteista Bonusta.
Verkkokaupan Bonus kirjautuu 21vrk kuluttua ostotapahtumasta ja Bonuksen maksaminen tilille suoritetaan tapahtuman kirjautumista seuraavan kuukauden 10. päivä. Odota siis tähän saakka ja tarkista sitten Bonuksesi.
Mikäli Bonusta ei tällöin näy ostamistasi Bonuksellisista tuotteista, ota yhteys S-Apteekki.fi asiakaspalveluun.
Lakisääteisesti lääkkeellisistä tuotteista ei voi myöntää Bonusta.
Voit tehdä tilauksen reseptilääkkeistä toisen henkilön puolesta silloin, jos kyseinen henkilö on valtuuttanut sinut hoitamaan apteekkiasioinnin puolestaan suomi.fi-palvelussa.
Ensimmäisellä huoltajalla on oikeus tehdä reseptilääketilauksia alaikäisen puolesta.
S-Apteekista voit tilata toimituksen Postin, DB Schenkerin ja Eezeryn kautta. Posti toimittaa Postin noutopisteisiin ja pakettiautomaatteihin sekä kotiinkuljetuksella ovelle asti. DB Schenker toimittaa Schenkerin noutopisteisiin. Eezery toimittaa pääkaupunkiseudulla pikatoimituksella ovelle saakka.
Lisäksi valittavana ovat noutovaihdot Apteekki Isokanteleesta Kaaren kauppakeskuksesta sekä Prisma Kaaren kauppakassista ruokatilauksen yhteydessä.
Toimitusaika riippuu tuotteesta, sen saatavuudesta ja toimitusosoitteesta. Käsittelemme saapuneet tilaukset pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän aikana. Toimitusajat riippuvat toimitustavasta, alla tarkemmat tiedot.
Postin tai DB Schenkerin toimitus automaattiin tai noutopisteeseen
Varastossa olevien tuotteiden toimitus 1-3 arkipäivää, tilaustuotteilla 1-7 arkipäivää Postin kuljetuksena. DB Schenkerin toimitusten kesto 2-10 arkipäivää.
Nouto apteekista
Varastossa olevien tuotteiden nouto 0-1 arkipäivää tilauksesta, tilaustuotteilla 1-3 arkipäivää tilauksesta.
Nouto Prisma Kaaren Kauppakassi-palvelusta
Nouto onnistuu jopa tunnin varoitusajalla.
Kotiinkuljetus
Varastossa olevilla tuotteilla Postin kotiinkuljetus 1-3 arkipäivää, tilaustuotteilla 1-7 arkipäivää.
Eezeryn kotiinkuljetus pääkaupunkiseudulla jopa 3 tunnissa
Lue pikatoimituksesta lisää täältä.
Jos tilattu tuote on tilapäisesti loppu, toimitetaan tuote heti, kun se on jälleen saatavilla. Pitkistä toimituskatkoksista tai yllättävistä tuotepuutoksista ilmoitamme sinulle erikseen.
Tilaustuotteet
Mikäli tilaat tilaustuotteita, joita ei heti ole apteekin varastossa saatavilla, toimituksessa kestää 3-10 päivää. Toimitusaika tukusta apteekkiin vaihtelee tukusta riippuen yhdestä arkipäivästä viikkoon. Heti kun tuotteesi saapuu meille tukusta, pakkaamme ja lähetämme sen sinulle.
Jos et ole vielä saanut lähetysvahvistusta tai tilasit noudolla, lähetä meille joko sähköpostia osoitteeseen apteekkiisokannel@apteekit.net tai soita verkkokauppapuhelimeen 041 317 5310.
Jos olet jo tilauksen vastaanottanut, sinulla on 14vrk aikaa tehdä palautuspyyntö.
Voit tehdä tämän joko S-Apteekin asiakastilin kautta, lähettämällä meille sähköpostia tai täyttämällä tilauksen mukana tulleen palautuslomakkeen.
Huomaathan, että lääkkeillä ei ole palautusoikeutta.
Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomina alkuperäisissä pakkauksissaan.
Voit palauttaa tuotteen Postin kautta tai siinä tapauksessa DB Schenkerin noutopisteen kautta, jos valitsit tilauksesi toimitusvaihtoehdoksi DB Schenker -noutopistepaketin. Jos palautat paketin DB Schenkerin noutopisteen kautta, tee asiakaspalautus samalla Schenkerin lähetystunnuksella kuin lähetyksen nouto on tehty.
Mikäli käytät Postia, lähetä paketti silloin seuraavilla tiedoilla:
Asiakaspalautustunnus: 649244
Apteekki Isokannel
Kantelettarentie 1
00420 Helsinki.
Tilaus- ja toimitusehdot löytyvät kokonaisuudessaan täältä.
Palautamme sinulta saadut suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannukset siitä, jos olet valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan, kuten pikatoimituksen), viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tai palautuksen saatuamme.
Mikäli tilaus peruutetaan ennen kuin olemme sen ehtineet sinulle lähettää, hyvitetämme kaikki saadut suoritukset mukaan lukien poikkeavan toimitustavan lisäkustannukset.
Palautamme suoritukset sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa.
Huomaathan tarkastaa luottokorttisopimuksesi, sopimuksestasi riippuen rahat voivat palautua tilillesi jopa vasta kuukauden päästä.
Mikäli palautus koskee tuotepaketin osaa tai tuotetta, jonka mukana on tullut ilmainen kylkiäinen, vähennetään palautussummasta saadun edun arvo.
Mikäli alennukseen oikeuttava tilaussumma jää tuotepalautuksen jälkeen pienemmäksi kuin alennukseen oikeuttava summa, sinulla ei ole enää oikeutta alennuksiin. Tämä koskee ilmaista toimitusta.
Vastaamme virheellisen tuotteen palautuskuluista ja muista kuluttajasuojalain mukaisista pakottavista velvotteista.
Tee meille ilmoitus virheellisestä tuotteesta sähköpostitse osoitteeseen apteekkiisokannel@apteekit.net tai soita verkkokauppapuhelimeen 041 317 5310 apteekin aukioloaikoina.