Toimitukset verkkokaupasta alkaen 0 € - lue lisää täältä
 

Usein kysyttyä

Mikä on S-Apteekki?

S-Apteekki.fi on apteekki verkossa.
S-Apteekin liiketoiminnasta vastaa Apteekki Isokannel.
Palvelemme S-Apteekin verkkotoimituksilla koko maan laajuisesti.
Voit myös asioida Apteekki Isokanteleen myymälässä  Helsingin kauppakeskus Kaaressa.
Lue lisää Apteekki Isokanteleesta täältä.
Löydät meidät myös Facebookista.

Miten rekisteröidyn verkkokaupan käyttäjäksi?

S-Apteekki.fi -verkkokaupan käyttäjäksi voit rekisteröityä käyttämällä S-tunnuksiasi.

Toimi näin:

1. Avaa kirjautumissivu.

2. Syötä S-tunnuksesi ja salasana. Jos sinulla ei vielä ole S-tunnusta, voit luoda sen klikkaamalla "Luo tunnus".

3. Hyväksy palvelun ehdot ja vahvista rekisteröityminen.

S-tunnus on tapa tunnistautua S-ryhmän verkkopalveluihin. S-tunnus on henkilökohtainen ja se koostuu itse määrittelemästäsi käyttäjätunnuksesta ja salasanasta. Lisätietoja S-tunnuksesta löydät täältä.

Mitä teen kun olen unohtanut S-tunnukseni tai salasanan?

Avaa kirjatumissivu ja klikkaa "Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana?" -painiketta ja etene kyseisen sivun ohjeiden mukaisesti.

Miten voin kerryttää Bonusta S-Apteekissa?

Voit kerryttää S-ryhmän Asiakasomistajana Bonusta lääkkeettömistä tuotteista jopa 5 %. 
Bonukset saadaksesi sinun täytyy olla tunnistautunut asiakasomistajaksi verkkokaupassa. 
Bonussäännöt löytyvät täältä.

Tilasin tuotteita S-Apteekista, mutta en näe Bonuksiani, mitä teen?

S-Apteekki -verkkokaupassa vain ei-lääkkeelliset tuotteet kerryttävät Bonusta ja ovat merkitty verkkokaupassa S-ikonilla. Tarkista siis ensin myönnetäänkö ostamistasi tuotteista Bonusta.

Verkkokaupan Bonus kirjautuu 21vrk kuluttua ostotapahtumasta ja Bonuksen maksaminen tilille suoritetaan tapahtuman kirjautumista seuraavan kuukauden 10. päivä. Odota siis tähän saakka ja tarkista sitten Bonuksesi.

Mikäli Bonusta ei tällöin näy ostamistasi Bonuksellisista tuotteista, ota yhteys S-Apteekki.fi asiakaspalveluun.

Miksi lääkkeistä ei saa Bonusta?

Lakisääteisesti lääkkeellisistä tuotteista ei voi myöntää Bonusta.

Voiko S-Apteekki.fi verkkokaupassa ostaa reseptilääkkeitä?

Kyllä. Reseptilääkkeiden tilaaminen edellyttää S-käyttäjätiliä ja vahvaa tunnistautumista. Verkkokaupassa asiakas voi olla chatin kautta yhteydessä apteekin farmaseuttiin, joka tarkistaa reseptitiedot ja tarjoaa tarvittavan lääkeneuvonnan reseptilääkkeisiin liittyen.

Voinko tilata reseptilääkkeitä toiselle?

Voit tehdä tilauksen reseptilääkkeistä toisen henkilön puolesta silloin, jos kyseinen henkilö on valtuuttanut sinut hoitamaan apteekkiasioinnin puolestaan suomi.fi-palvelussa.

Ensimmäisellä huoltajalla on oikeus tehdä reseptilääketilauksia alaikäisen puolesta.

Miksi osaa lääkkeistä ei voi toimittaa ilman lääkeneuvontaa?

Tietyille viranomaisen määrittämille lääkkeille on apteekin aina tarjottava asiakkaalle lääkeneuvontaa.

Miksi tiettyjä lääkkeitä voi tilata vain tietyn määrän?

Tietyille lääkkeille on viranomaisen määrittämä ostomäärärajoitus, jota ei voi ylittää.

Kuinka monta Vichyn tai La Roche-Posayn tuotetta voin ostaa kerralla?

VICHYn ja LA ROCHE-POSAYn tuotteiden maksimitilausmäärä on 6 yksikköä samaa tuotetta per tilaaja.

Miksi verkkokaupasta ostetuilla lääkkeillä ei ole peruutusoikeutta?

Viranomaisen määräyksestä etämyynnin peruuttamisoikeus ei koske lääkkeitä. Lisää tietoa etämyynnin peruuttamisoikeudesta löydät täältä

Miksi joitain tuotteita on myynnissä erinäköisissä paketeissa eri hinnalla?

Kyseessä on uudelleenpakattu rinnakkaismaahantuotu valmiste.

Mitä maksutapoja S-Apteekissa on?

S-Apteekissa voit maksaa ostoksesi verkkopankkien maksupalveluiden kautta seuraavissa pankeissa: Nordea, Danske Bank, S-Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken, Osuuspankki, Handelsbanken, POP Pankki, Aktia. Maksukorteista verkkokaupassamme käyvät Visa (Credit/Debit), Mastercard (Credit/ Debit ja Visa Electron. Voit maksaa ostoksesi myös Mobilepaylla. Reseptilääkkeitä ostaessa voit maksaa vain verkkopankkien maksupalveluilla. 

Mitä toimitusvaihtoehtoja S-Apteekki tarjoaa?

Voit tilata toimituksen lähimpään Postin tai Schenkerin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.  
Voit myös noutaa tilauksesi Apteekki Isokanteleesta Kaaren kauppakeskuksesta Helsingistä tai pyytää tilauksesi toimitettavaksi osana Prisma Kaaren kauppakassin noutopalvelua.
Pääkaupunkiseudulla tarjoamme myös saman päivän kuljetuksen, hinta alkaen 4,90 €.  

Milloin tilaukseni saapuu?

Toimitusaika riippuu tuotteesta, sen saatavuudesta ja toimitusosoitteesta. Käsittelemme saapuneet tilaukset pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän aikana. Tilausten toimitusaika on yleensä 1-7 arkipäivää toimitustavasta riippuen.

Jos tilattu tuote on tilapäisesti loppu, toimitetaan tuote heti, kun se on jälleen saatavilla. Pitkistä toimituskatkoksista tai yllättävistä tuotepuutoksista ilmoitamme sinulle erikseen.

En saa maksuani onnistumaan, mitä teen?

Voit olla maksuun liittyvissä ongelmissa yhteydessä maksupalveluntarjoajaamme Paytrailiin (maksutiedustelut@paytrail.com).

En pääse kirjautumaan S-tunnuksillani, mitä teen?

Mikäli sinulla on kirjautumisongelmia, voit tunnistautua verkkokauppaan pankkitunnuksilla, vaihtaa tunnustesi salasanan tai yrittää hetken päästä uudestaan.
Jos edellä mainituista ohjeista huolimatta sinulla on ongelmia kirjautumisessa tai tunnistautumisessa, voit olla myös yhteydessä S-asiakaspalveluun.
S-ryhmän asiakasomistajapalvelu
puh. 010 76 5858 ma-to 9-20, pe 9-18 (0,084 €/min)